tisdag 17 juli 2012

Dag 13

Day 13 - Your favoruite writer

Min favoritförfattare... jag brukar inte gå speciellt mycket på författare när jag väljer böcker. Jag går mer på tips från andra människor, och det har en tendens att bli en hel hög olika författare då.

Som ni redan vet om ni läst mina inlägg tidigare, så är Harry Potter några av mina absoluta favoritböcker, så jag tror faktiskt att jag ska ta någon annan författare än J.K.Rowling här idag.

(2 timmar senare) Hmmm, ne! Nu ger jag upp. Jag kan inte komma på en författare som är min favoritförfattare. Jag kommer på många bra! Magnus Nordin, Sofia Nordin, Maggie Stiefvater, Suzanne Collins, Ally Condie och Stephenie Meyer. Men jag känner att ingen av dem riktigt kan klassas som min favoritförfattare då jag bara läst antingen en bok av dem eller en serie, men inget annat.

Jag tror jag tyvärr helt enkelt får komma fram till att jag kanske inte har någon direkt favoritförfattare... förutom J.K. Rowling, som alltid kommer ligga mig varmt om hjärtat.

Så, efter mycket om och men... min favoritförfattare är J.K.Rowling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar