söndag 28 februari 2016

Boksignering på jobbet

Igår var det boksignering på jobbet, och författaren var så gullig och gav oss en bok var! Så otroligt mysigt! Den är skriven på ett sätt som också ska vara speciellt bra för dyslektiker! En recension kommer att komma upp när jag har läst den, men jag kände bara att jag ville göra ett inlägg till den idag.

Sagan om Prinsen & Prinsessan och lite om draken också heter den och är skriven av Sofi Poulsen, med bilder av Per von Schantz.


Bara omslaget tycker jag är troligt fint! Det röda som man ser är (uppenbarligen) svansen på draken Brynolf!

Den här bilden fastnade jag direkt för när jag bläddrade igenom boken tidigare idag. Kan ni se vad jag fastnade för? Kanske..? Iaf.. jag fastnade direkt för bakgrunden! Som ni ser, det är vetenskap! Det här är en smart prinsessa med delar av Einsteins teorier uppskrivna! För att inte tala om kemin med någon konstig vätska. Älskar! 

Det här tyckte jag mest bara att den var rolig när draken ligger och solar i sin lilla pool. Han ser så glad och nöjd ut!

Jag kommer som sagt att lägga ut en recension när jag läst den, så håll utkik!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar