torsdag 25 februari 2016

Olästa böcker #3

Nu är vi framme vid den tredje och sista hyllan för mina olästa böcker! Den bestod av 13 böcker, varav 1 på engelska.



Här är lapparna som blev skrivna till min TBR-bok!

  1. En YA bok
  2. En feelgood-bok
  3. En bok med mörkt omslag
  4. En bok som utspelar sig i Sverige
  5. En bok med två världar
  6. En rolig bok
  7. Den nyaste boken
  8. Den äldsta boken


Och här är titel och författare på böckerna i bilden!

  1. Fortunatas Profetia - Septimanies sanning av Helena Biehl
  2. Kaffe med Rån av Catharina Ingelman-Sundberg
  3. Låna är silver, Råna är guld av Catharina Ingelman-Sundberg
  4. Och så levde de lyckliga av Lucy Dillon
  5. Drömgångare av Samantha Shannon
  6. Divergent av Veronica Roth
  7. Kampen om Järntronen av George R.R.Martin
  8. Kungarnas krig av George R.R.Martin
  9. Svärdets makt av George R.R.Martin
  10. Dead and Gone av Charlaine Harris
  11. Hälsofällan av Ulla Gabay
  12. Hjärnkoll på vikten av Martin Ingvar & Gunilla Eldh
  13. Skuggvakt av Jonas Lejon

2 kommentarer:

  1. Åh, tänk om man hade Divergent kvar på att läsa-hyllan :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag har faktiskt inte läst den med flit! :) Jag såg filmen först, och så tänkte jag att jag för en gångs skull skulle vänta med att läsa böckerna så att jag kunde njuta av alla tre (fyra?) filmer innan jag "förstörde dem" genom att läsa böckerna :) och jag har ju uppenbarligen andra böcker att läsa så länge :)

      Radera