tisdag 23 februari 2016

Olästa böcker #1

Här kommer första inlägget om de olästa böckerna som jag har. I den översta hyllan har jag 16 böcker, varav 1 på engelska. En lista med namn hittar ni längst ner i inlägget.


Här är de 10 lapparna som jag skrev till min TBR-bok utifrån de här böckerna. Jag tänkte att jag inte riktigt behöver en för varje bok, utan kan skriva nya utefter vilka böcker som är kvar när lapparna är slut. 
  1. En bok om sorg
  2. En fantasy 
  3. En bok om vampyrer
  4. En bok med en kvinna i huvudrollen
  5. En bok med en man i huvudrollen
  6. En bok med blått omslag
  7. En bok med ailiens
  8. En biografi
  9. En bok om verkligheten
  10. En bok med max 300 sidor

Här är böckernas titel och författare.
  1. PS: Jag älskar dig av Cecelia Ahern
  2. Diamantsvärdet och träsvärdet av Nick Perumov
  3. Magikerna av Lev Grossman
  4. Förlora för att vinna av Eva Holmquist
  5. En vampyrs bekännelse av Anne Rice
  6. Själlös av Gail Carriger
  7. The Vampire Diaries 1 & 2 av L.J.Smith
  8. The Vampire Diaries 3 & 4 av L.J.Smith
  9. Guldkompassen av Philip Pullman
  10. Vampyrens märke av P.C Cast & Kristin Cast
  11. Angelina av Andrew Morton
  12. Revolt av Lisa Rodebrand
  13. The Princess Diaries av Meg Cabot
  14. 13 Dygn i rymden efter 14 år på jorden av Christer Fuglesang
  15. Till flickorna i sjön av Elin Olofsson
  16. Direktkontakt med andra sidan av Rebecca Rosen

4 kommentarer:

  1. En vampyrs bekännelser och Guldkompassen gillar jag :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Okej, kanske får prioritera dem då om en bra lapp kommer upp ;)

      Radera
  2. Oj, skulle inte våga ta reda på hur många olästa jag har för tillfället :p Men jag rekommenderar Själlös!

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha ;) Så kan det vara :P
      Jag ska se om det kanske kommer någon lapp som kan passa den då ;) Är faktiskt ganska nyfiken på den :)

      Radera