söndag 7 februari 2016

Skrivsöndag #6

I mitt förra inlägg så skrev jag att det inte hade blivit skrivit något alls den veckan. Den här veckan vet jag inte hur mycket bättre den har varit. Jag har varit sjuk i princip hela veckan och skrivandet har blivit lidande. Det blev iaf 3585 ord och det är framsteg.

Nu ord: 57 467
Ord denna veckan: 3585
Start ord: 39 338
Ord totalt sedan start: 18 129

Nu sidor: 106
Sidor denna veckan: 7
Start sidor: 72
Sidor totalt sedan start: 34

I snitt blev det 512 ord per dag, vilket är nästan 100 ord mindre än vad jag skrev innan. Men, nu hoppas jag på att jag kan bli frisk och få tillbaka min ork. Jag hoppas att alla där ute får en trevlig vecka!


2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ja, man ska väl inte klaga på sig själv för mycket :) Har börjat må bättre nu, tack! :D

      Radera