måndag 22 februari 2016

Mina olästa böcker

Ja, jag har en (för mig) ganska stor olästa hög just nu! Och jag tänkte här gå igenom dem lite för att försöka få någon ordning på dem. För just nu är de bara huller om buller och jag har inte själv koll på vilka böcker som står på rad 2, bakom de andra.



I samband med att jag ska kolla igenom dem ska jag även göra en TBR-jar, som inte kommer att vara i en burk utan i min uggle-bok som kan ses här nedanför. Jag har tänkt köra en "jar" med lite olika teman istället för direkta böcker, då jag är en "känner för att läsa just nu"-människa. Så på lapparna kommer det ex. att stå: "En uppföljare", "en grön bok", "en bok med något övernaturligt" osv.



Jag har tre små hyllor med böcker på min sänggavel så jag tänkte dela upp det i tre mindre inlägg. Det första kommer att komma ut imorgon och så kör vi tre dagar på raken!

2 kommentarer:

  1. Vad kul att du också kör en sån version av tbr-jar med annat än titlar på lapparna! :) Och vilken snygg uggle-bok!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag hoppas att det kommer att fungera bra för mig :) Tack så mycket! :D Tyvärr har internet-butiken som jag köpte den ifrån lagt ner :(

      Radera