måndag 1 februari 2016

Skrivsöndag #5

Ojoj så det gick denna veckan. Uppdateringen kom, som ni nog märkte, inte förrän idag och jag måste tyvärr säga att förra veckan var lite katastrof när det kom till skrivandet. Jag var sjuk mån-ons och hjärnan var som sirap. Jag kunde inte förmå mig själv att skriva. Sedan ons-sön så var jag iväg i Lund på konferens och schemat var så packat att vi inte hade en minut över! Det blev helt enkelt inte något skrivet på hela veckan! Inte ens på tåget, då jag tyvärr märkte av min åksjuka.

Så det blev inte så bra. Men idag är jag igång igen. Lyckades inte direkt bli frisk på konferensen så idag har jag varit hemma från skolan. Men nu på kvällen kände jag ändå att jag hade tillräckligt med ork för att sätta mig och skriva mina 20 min (som blev 25 min) och även uppdatera lite här.

Så förra veckan gick inte så bra, men därför kommer den här veckan helt enkelt att bli super!

Från filmen "Whip it"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar