söndag 18 december 2011

Jag vann!!

Jag vann tävlingen!! Hade det inte varit för det intensiva tentapluggandet som äger rum just nu och tar bort alla mina tankar på att hinna läsa, så hade jag verkligen flugit på små rosa moln idag! Att vinna ett SIGNERAT exemplar av Halvblod, jag är så glad att jag inte vet vart jag ska ta vägen! Nu blir det bara att vänta på att jag ska få hem boken också.

Dagen har som sagt bestått av tentaplugg och jag har knappt ingen tid att hinna läsa på. Däremot har jag hunnit lyssna lite på boken när jag har varit ute och gått med vovven. Det blir lite konstigt att blanda att lyssna på boken och att läsa den, men nu har jag det på samma språk i alla fall. Men jag måste säga att jag inte riktigt gillar den svenska rösten, han låter så tråkig på något vis. Hoppas på att det bara är en vanesak.

En annan rolig överraskning idag var att författaren till "Eli läser och skriver" hörde av sig efter att ha trillat in här via Fiktiviteter. Det visade sig att det är en gammal bekant sedan gymnasiet som har den bloggen, och den läser ju jag nästan dagligen! Roligt med sådana överraskningar!

Nehe, tillbaka till tentaplugget!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar