lördag 24 december 2011

Julklappar

Idag är det julafton, och jag kan lägga två nya böcker till min "att läsa" lista. Två svenska författare, Sofia Nordin och Magnus Nordin. Vet inte om de är släkt, men det skulle inte förvåna mig.
Jag fick Natthimmel av Sofia Nordin och Djävulens Märke av Magnus Nordin. Är det någon där ute som har läst dem?
Själv har jag läst Skuggvarelser, Blodets röst och Skuggvandrare av Magnus Nordin. Gillade dem och hoppas på att jag ska gilla Djävulens Märke också.

Ska försöka skriva recentioner på dem efter att jag läst dem, och min lillasyster ska göra en gästrecention av sin julklappsbok Beautiful Dead, Jonas bok av Eden Maguire när hon har läst den. Den verkar vara spännande i alla fall, för hon har svårt att slita sig redan nu och hon är bara på sid 40.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar