måndag 12 december 2011

Ljud-bok

Jag har idag även börjat lyssna på Eragon som ljudbok. Konstaterade att jag lyssnar ganska mycket på musik till och från skolan och på gymmet, så då kunde jag likaväl lyssna på boken.
Det är den första boken som jag lyssnat lite längre på. Har försökt med ljudböcker tidigare, men gillade inte riktigt att ha någon annans "röst" i mitt huvud. När jag läser vill jag ha min egen röst. Men än så länge går det faktiskt ganska bra. Inte speciellt mycket som jag stör mig på och jag tror att jag kan komma igenom böckerna lite snabbare om jag kan lyssna också, även om det blir lite konstigt då böckerna jag har är på svenska och ljudboken på engelska. Men det går ändå, än så länge har de inte översatt några namn eller liknande.

Jag konstaterade också idag att jag glömt mycket hur det gick till i början av boken. Blivit aldeless för mycket påverkad av filmen, något jag inte trodde då jag inte gillade filmen.




Tänkte även nu att jag skulle börja lägga upp lite recensioner/omdömen av böcker jag läst. Ska se om jag kan få ihop något bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar