torsdag 22 december 2011

Paket med posten

Sådär, nu har jag varit "hemma" i småland i ett dygn och känner att jag hinner uppdatera bloggen lite.

Har inte hänt så mycket bokväg, inte hunnit varken läsa eller lyssna på Eragon.

MEN, när jag kom hit igår så låg det ett grönt fint paket i brevlådan!!









Jag blev ju självklart sjukt glad (då jag antog att det bara kunde vara en sak i det!). Så jag slet upp paketet och hittade... ett paket!









Jag vände lite på paketet och konstaterade att det hade gått sönder lite. Vad skulle jag göra då lixom?! Jo, slita upp det(försiktigt) ännu mer såklart! Och gissa hur glad jag blev!

















Mitt fina, signerade exemplar av Halvblod. Sedan fick jag även 4st vykort, ett litet visitkort från Fiktiviteter och en liten Anton Berg choklad.

Så nu måste jag bara lyssna färdigt på Eragon så ska jag slänga mig över denna boken sen! Jag är en usel multi bokare! En bok i taget annars förvirrar jag mig själv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar