lördag 17 december 2011

Sjukt cool bokhylla!!

Igår satt jag och letade efter någon julklapp till mina bröder på sidan coolstuff. Och där, mitt i mitt letande så hittade jag den! En bokhylla!! När man bara ser ordet så kanske man inte riktigt förstår hur jag kan vara så exalterad, en bokhylla, det har man ju aldrig sett för..? MEN, nu till det roliga! Bokhyllan såg ut som en bok! Det är lite svårt att förklara, men i det stora hela så när du satte upp den på väggen så såg det ut som att du hade limmat upp dina böcker på väggen!



Det är här den nedersta boken som är själva hyllan, och de andra böckerna lägger man ovanpå.









Så här kan det då se ut sedan.


Texten på boken är franska och det står "Ceci n'est pas un livre", vilket betyder "Det här är inte en bok". 
Den här hittade jag som sagt på coolstuff (direktlänk) och det är helt klart något jag ska köpa.. eller kanske försöka fixa själv!

1 kommentar:

  1. Hej Elina! Kul att hitta dig i bloggvärlden, visste inte att du hade en bokblogg (jag har också en, http://elilaserochskriver.wordpress.com) :) Såg hos Fiktiviteter-Helena att du vunnit Halvblod, den är kalasbra! Läste den för ett tag sedan.
    Snygg bokhylla för övrigt!
    /Kerstin Ydrefors

    SvaraRadera