fredag 4 maj 2012

Dead and gone

Jag har ju totalt glömt bort att jag faktiskt vann ytterligare en tävling för några dagar sedan! Det var från Nellons bokblogg som jag vann den! Dock så var jag "lite slarvig" när jag valde vilken av böckerna jag ville läsa, så när jag valde "Dead and gone" hade jag ingen aning om att det var den 9e(!!!) delen i Sookie Stackhouse serien!

Detta innebär nu att jag ju självklart måste läsa de tidigare 8 böckerna! Så nu skapar jag en utmaning till mig själv. Den kommer dock inte att bli verklighet förän den 1 sep, pga för mycket att göra.
Så... :

Innan detta året är slut, 31 dec, ska jag ha läst alla böcker i Sookie-serien!

Det blir 12st på 4mån, vilket är väldigt mycket för att vara mig! Men det ska nog gå bra!


  1. Dead Until Darl
  2. Living Dead in Dallas
  3. Club Dead
  4. Dead to the world
  5. Dead as a Doornail
  6. Definitely Dead
  7. All Together Dead
  8. From Dead to Worse
  9. Dead and Gone  (boken jag vann i tävlingen)
  10. Dead in the Family
  11. Dead Reckoning
  12. Deadlocked
Även om det är ett tag framåt, så vore det ju jättekul om det var fler som inte läst den här serien hängde på och läste tillsammans med mig!


1 kommentar:

  1. Jag hade gärna vart med om de hade funnits på bibblan men det gör de inte och jag vill inte köpa alla :/

    SvaraRadera