söndag 20 maj 2012

Nagelmatchning

För ett par dagar sedan läste jag ett inlägg på Nellons bokblogg där hon matchade sina naglar med en bok. Det tyckte jag var en mycket rolig idé då jag ganska nyligen har upptäckt det här med att måla naglarna. Det är jättekul, speciellt om man har en liten pensel och kan måla mönster på dem! Hennes inlägg inspirerade i alla fall mig till att måla mina egna naglar och matcha med böcker i min hylla. Tyvärr har jag inte så många olika färger, så kunde inte ta den jag läste just nu..

Men först ut i alla fall... Eragon!

Min tanke är då att med detta mörka och ljusa blåa försöka likna Safiras fjäll. 



Jag vet inte direkt hur bra jag lyckades, men övning ger färdighet! Förslag på vilken bok jag ska försöka matcha nästa gång?

3 kommentarer:

  1. Jättesnyggt! Måste också köpa en sån där pensel

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! :) Jo, det är väldigt kul att måla med pensel så faktiskt! :D

      Radera
  2. Kul och väldigt snyggt blev det.

    SvaraRadera