lördag 26 maj 2012

Liten uppdatering

Jaha.. nu har jag inte skrivit något här sedan i onsdags. Oh my god, missat TVÅ dagar..(läs det där vääääldigt ironiskt). För de senaste två dagarna har jag inte direkt känt för att skriva något. Jag har inte sett något bokrelaterat, jag har inte läst något spännande om böcker och knappt läst själv. Så jag har haft en liten bokbloggstorka.. det kändes helt enkelt inte kul.

Men idag är jag på ganska gott humör och kände för att slänga in några rader här. Jag har börjat läsa boken "The Tales Of Beedle The Bard" och känner hur ovant det är att läsa på engelska. Jag tror inte att jag överdriver, om jag påstår att min läshastighet har blivit ungefär hälften så snabb. Men det gör inte så mycket, den är mysig att läsa och det är väl lika bra att vänja sig med tanke på den stundande USA-resan.

Sedan fick jag en ny telefon igår! Eller ja, fick åh fick.. jag köpte en telefon som kom igår! Så stora delar av gårdagen gick till att leka med den. Och jag funderade, är det någon som vet någon bra "bok-app" till en android? Jag skulle vilja läsa lite böcker, men vet inte någon bra app, och det finns väldigt många när man söker på det.

Så, finns det någon där ute som kan ge mig lite tips?! Skicka gärna vidare frågan till andra bloggar/vänner så kanske vi tillsammans kan hitta någon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar