tisdag 25 februari 2014

krig och blod

Idag tänkte jag att jag faktiskt skulle uppdatera lite om mitt skrivande. I det stora hela har det tyvärr inte hänt så mycket, jag har helt enkelt inte självdisciplinen för att skriva varje dag. Men i förrgår så fick jag faktiskt ett litet ryck av inspiration och skrev en krigsscen! Nu i efterhand har jag listat ut att jag måste ändra på det mesta i den, men just när jag skrev den så var den fantastisk!

Jag kunde verkligen se allt i huvudet och det var ett slag a la Sagan om Ringen-epicness! Fyra sidor blev skrivna av bara farten, och det kändes riktigt skönt att få lite nerskrivet! Jag måste helt klart börja skriva mer, för jag tycker ju faktiskt om det! Så vad är det egentligen som hindrar mig när jag ändå har tråkigt på kvällarna? Det är ju inte direkt som att The Simpsons egentligen är roligare än att skriva på min bok... nehepp, skärpning!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar