måndag 3 februari 2014

liten uppdatering

Jaha.. sedan sist så kan jag summera min tid med ett ord: plugg! Jag har varit helt begravd i plugg! Fick en liten paus förra helgen då jag åkte till Göteborg på konferens, och självklart blev det där ett stopp på Sci-Fi bokhandeln! Jag har hunnit läsa ut nyckeln (den 25e jan), och börjat läsa The Bitter Kingdom av Rae Carson. Det är 3e delen i en serie, och vad jag tyckte om The Girl of Fire and Thorns och om The Crown of Ember kan ni läsa genom att klicka på namnen. Jag har verkligen längtat efter att få läsa slutet på den serien!

Men i alla fall.. jag tror att jag ska försöka tidsinställa några inlägg på helgen, så det kommer upp något på veckorna, även om jag inte har tid att skriva. Imorgon kommer i alla fall ett inlägg om Sci-Fi bokhandeln!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar