söndag 28 januari 2018

Söndagsmys

Idag har det varit ganska mycket att göra med årsmöten, tvättid, ekonomi och föreningens ekonomi. Så nu ikväll kan jag äntligen sätta mig och bara ta det lugnt. Skriva lite på bloggen, läsa lite andra bloggar och sätta mig i soffhörnet och läsa!

Men, något kul som hände här i veckan måste jag dela med mig av! Jag har mitt samarbete med Print in Baltic, som jag skrivit om tidigare, och den här veckan fick jag hem nya fina visitkort till bloggen! Jag är så sjukt glad! Kolla på dem!!


Så nu kan jag vifta lite med dem när jag går på mässor och liknande!

Något annat som också kom i samma paket är små info-lappar. Så, här får ni lite gratis tips! Tveka inte att kontakta Edita, Sofi eller David om du vill få hjälp!



Jag hoppas att ni haft en bra helg och får en ännu bättre vecka!


2 kommentarer: