torsdag 8 mars 2012

Hjärngympa!

Igår när jag kom hem från skolan låg det ett paket i min brevlåda. Sjukt spännande tyckte jag, då jag inte beställt några nya böcker!

Och jag gissade ju ändå rätt, det var en bok! För ganska länge sedan skickade jag in lite ansökningar om recensions-exemplar, och har inte hört något alls sedan dess. Men igår så damp det ner en bok i brevlådan från Ica bokförlag!

Hjärngympa för hunden

Som man kan se på bilden högst upp på min blogg har jag en liten blandis-tik som älskar att leka. Den här boken ska jag försöka använda och se om jag kan lära henne lite nya trix och få henne lite mentalt trött också.


I övrigt händer det absolut ingenting på bokfronten! Har så mycket att göra i skolan och med lite andra saker att jag har hunnit läsa ca 20-25 sid sedan i måndags! Hinner inte ens lyssna på ljudboken! Jag hoppas verkligen att det blir bättre snart, vill ju bli klar med Brisingr någon gång så jag kan få läsa Arvtagaren och sedan hugga in på de andra olästa böckerna i min hylla!



Har även idag hämtat ut biljetter till att gå och se "The Hunger Games" den 22/3!! (premiär den 23/3!!) Ska bli sjukt roligt!
Se bara till 1.10, sedan var det något annar konstigt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar