fredag 2 mars 2012

Skriva (?!)

Idag har jag varit och bowlat med ett gäng kompisar. Gick väl inte överdrivet bra kan väl inte påstå.. men det var roligt iaf! Det som var mest mysko var väl att på slutet, när vi märkte att vi inte skulle hinna spela klart rundan, så började vi spela med vänsterhanden.. och då lyckades jag få 2 strikes på raken!! Helt sjukt!

Imorgon ska jag ut och pimpla för första gången i mitt liv, ska bli intressant. Packa mycket kläder!

Köpte även tidningen 'Skriva' idag. Har inte hunnit läsa något i den ännu, men tänkte att det får bli imorgon kväll eller på söndag. Ska i nästa vecka någon gång försöka skriva lite vad jag tycker om den. Ifall den har något vettigt som kan hjälpa människor med författardrömmar.


Det, och så drar tentaplugget igång nästa vecka, gör att jag kanske inte kommer ha så mycket tid till bloggen. Men jag ska försöka lägga upp lite småsaker iaf och iaf skriva lite om sagorna som jag läser innan jag somnar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar