måndag 26 mars 2012

Måndagssuck

Idag skulle jag ha börjat "mitt nya liv"... det gick inte riktigt som jag tänkt mig! Istället för att gå upp kl 7, vaknade jag vid 10.25 och har inte något minne alls av att klockan har ringt! *suck* Så allt blev förskjutet idag och jag har inte hunnit skriva så mycket som jag velat. Men jag har ändå snart kommit 100sid i min bok, känns positivt!

Fick även reda på att jag är nominerad till restaurangschef... vet inte riktigt hur jag känner inför det. Alltid kul, men jag som håller på med min ansökan till Au Pair! Får väl se hur jag ska göra.. måste bestämma mig innan torsdag, så råd är hjärtligt välkomna!

Nu tror jag att jag ska gå och hämta min bok! Behöver komma bort lite från mitt eget tänkande... Hoppas ni där ute haft "en lättare dag".. (för jag kan väl egentligen inte påstå att min dag varit dålig, även om jag försov mig lite..)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar