måndag 5 mars 2012

Stendött!

Den här helgen har det varit totalt stendött på bokfronten! Har inte hunnit/orkat läsa eller ens lyssna på ljudbok!  Tyvärr vet jag inte om den här veckan kommer att bli så mycket bättre.. tentor nästa måndag och tisdag och en inlämning, som jag inte ens kommit halvvägs i, nästa onsdag. Utöver tentaplugg har jag ett event på fredag som måste planeras och så jobbar jag natt på onsdag. Så den här veckan kommer jag att jobba 120% varenda dag för att hinna med allt.

Men jag hade däremot tänkt kolla med alla där ute om det är någon som har tips på några bra UA-bokbloggar? Många av de bloggar jag läser nu, läser inte riktigt böcker i min stil och jag känner att det är dags att leta reda på lite nya!

Bilden hittade jag HÄR. Och bilden är överdriven, tyckte bara att den var rolig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar