söndag 5 november 2017

Vinnarna i utlottning 4

Som vanligt på söndagar nu så avslöjar jag vinnarna i min tävling! Inlägget kan du hitta här och kommentarerna är nu godkända så att alla kan se dem.

De tre bilderna var från Drakens dotter av Ulrica Edvinsson Sundin, Oraklets gåta (Apollon #1) av Rick Riordan och Mulleboken av Lena Furberg.







Då det var 6 böcker som skulle lottas ut, men bara 4 som anmält sig under utsatt tid, så godkände jag även den 5e kommentaren även om tävlingen var avslutad.

Så, alla som kommenterat kommer att få en bok!

  • Elin Helmersson - Magin vaknar 
  • Sara (Saras bokblogg)  - Ensamvarg
  • Mia Boberg Winlöf - Algblomning
  • Jonna - Blodskifte
  • Amanda - Karne

Och jag vet hur jag kontaktar alla utom Sara! Så du får jättegärna slänga iväg ett mail till mig så jag kan få din adress! elinasbokliv@gmail.com

Ett stort grattis till vinnarna och tack för att ni var med och tävlade!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar