onsdag 19 juli 2017

Woho! Paket!!

Igår fick jag en sådan där riktigt rolig lapp i brevlådan! "Du har ett paket att hämta ut på Ica"

Glad över detta skuttade jag (eller ja, gick raskt är väl kanske en bättre beskrivning) till Ica och hämtade ut mitt paket. Det var det första brevet från Print In Baltic! Spännande!


Det var två böcker i paketet och en liten ficklampa!


Sinnesslö av Niklas Wrångberg och Drakens dotter - resans början  av Ulrica Edvinsson Sundin. Båda verkar spännande och jag velar lite på vilken jag ska börja med sen när jag är klar med Fortunatas profetia. Lämna gärna en kommentar på vilken du tycker att jag ska läsa först! 

4 kommentarer:

  1. Sinnesslö ser ut att kunna vara riktigt spännande och kanske att man behöver ficklampan då :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha ja, det var kanske därför jag fick den?! :O

      Radera
  2. Jag googlade upp båda nu och de verkar spännande! Röstar för att du ska läsa Drakens dotter först, blev sugen på att läsa mer om den :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nice nice! Då är det en röst på Sinnesslö och en på Drakens dotter... kanske blir att lotta iaf då! xD haha

      Radera