tisdag 4 juli 2017

Samarbeten på bloggen

Idag blir det ingen författarintervju, men en rolig nyhet istället! Den 13 juni la jag upp en bild på instagram och berättade att jag hade två samarbeten på G för bloggen! Idag kan jag avslöja det första!!

Jag kommer att ha ett samarbete med företaget Print In Baltic. Det är ett företag som trycker böcker till personer som har egenutgivning eller små förlag.

Samarbetet kommer i början att bestå av två delar; ett månadsinlägg och en recension. Månadsinlägget kommer att innehålla en bild och info på de böcker som kommer att tryckas under den månaden. Utav dem så kommer jag välja en bok att läsa och skriva en recension på den.

Jag GARANTERAR, att även om det är ett samarbete så kommer recensionerna fortfarande att vara ärliga och min egen åsikt! Precis som med alla rec-ex så ger en gratis bok inte garanterat en bra recension.

Inläggen kommer att vara utmärkta, både i början och slutet, av en sådan här ruta:

Det här är ett inlägg i samarbete med Print In Baltic

Jag ser det här som en stor chans att få läsa lite nya författare och att kanske läsa lite sådant som jag annars inte skulle ha valt i butiken. Jag hoppas även att mina följare kanske ska hitta några böcker som de också tycker är intressanta!

Här kan man klicka om man vill kolla in på Print In Baltics hemsida och det första inlägget kommer att komma upp senare den här veckan!


================================================================

Läs mer om mig under fliken "Om mig" och lämna gärna en kommentar!
Följ även bloggen på instagram, @elinasbokliv , eller bloglovin, @elinacomstedt

  https://www.bloglovin.com/@elinacomstedt

2 kommentarer: