fredag 29 september 2017

Bokmässan dag 1

Ojojoj, ja som ni säkert vet och förstår av titeln i det här inlägget så har jag varit på bokmässan idag. Ändå förhållandevis lite folk idag jämfört vad jag räknar med imorgon men jag är ändå så trött att jag ser i kors. Det har varit mycket folk att prata med och fötterna värker! Men nu till det roliga!!

Jag kom ifrån mässan idag med sammanlagt 15 böcker, varav jag faktiskt bara har betalat för 4 av dem! #fördelarmedbokblogg  Jag kommer självklart att försöka läsa dem och recensera så snart jag hinner, men vi får se vad slutsumman hamnar på.

Idag kommer bara lite bilder och senare kommer jag att skriva lite längre och mer om dem! Jag ber om ursäkt för kvalitén, jag ska köpa ny telefon så snart jag hinner.







Nu ska jag sova, även om klockan bara är åtta på kvällen! Jag är så sjukt trött!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar