fredag 1 september 2017

Helgfrågan v.35

Den här veckan har Mia haft väldigt mycket att göra så det är en relativt enkel fråga som hon ställer den här gången.


Hur går det med läsandet/bloggandet?
Ja, jag måste säga att det ändå går ganska så bra med både läsandet och bloggandet. Läsandet har ju legat lite på paus men då jag börjar ett nytt jobb på måndag så ska jag börja med ljudböcker hade jag tänkt. Så det blir lite "läst" trots att det försvinner mycket tid till jobb. Och bloggandet försöker jag uppehålla med inlägg minst 4 gånger i veckan, vilket jag har lyckats ganska bra med!

Bonusfrågan är:
Vad ska du göra i helgen?
Den här helgen ska jag inte göra speciellt mycket. Jobba med mitt manus och sedan förbereda mig för jobbet på måndag. Är så spänd, det ska bli så kul!


4 kommentarer:

  1. Nytt jobb brukar ta tid. Även gammalt jobb kan ta tid. Lycka till med manusarbetet.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är ju lite av det "tråkiga" med att ha ett jobb :/ Men jag hoppas att det kommer bli bra! :D Tack!!

      Radera