fredag 22 september 2017

Helgfrågan v.38

Nu är det helg igen och nästa vecka så är det äntligen bokmässa! Som jag längtar!!

Veckans helgfråga är:
Vilken författare skulle ni vilja träffa på bokmässan och varför?

De medverkande kan man hitta på den här länken; https://bokmassan.se/for-besokare/program/medverkande/

Helt ärligt så har jag ingen speciell författare som jag skulle vilja träffa så. Jag ska självklart hälsa på alla jag känner, de flesta vad jag vet håller till i Fantastikgränden. Men annars så tänkte jag mest gå runt och prata med allt och alla! Så jag kör nog taktiken att inte riktigt svara på den här veckans fråga.


Bonusfrågan: 
Vilken bok längtar ni efter i höst som inte ännu kommit ut?

Den här frågan var ganska lätt för mig, Ljusdrottningen av Gena Showalter. Uppföljaren till Timglaset.


Ni kan även kika in på del 1 och del 2 av böcker som jag är intresserade av i höst.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar