tisdag 26 september 2017

Författarintervju - ingen!

Ojoj, den här veckan har jag varit lite virrig och inte fixat någon författare som jag intervjuat! Jissus.. jaja, så blir det ibland!

Så, nu är det bara två dagar kvar till bokmässan! YEAY!! Jag har fortfarande noll koll på vilka som är där och vilka jag ska försöka träffa (yepp, så lite tid har jag.. jag måste verkligen dra ner på aktiviteter...). MEN, något som jag vet som kommer vara superkul är att jag kommer att vara där fre-sön! Det är första gången som jag kommer att vara där i mer än bara en dag!

Dessutom så har min blogg fått pressackreditering! Jag har ingen aning om hur vanligt det är att bloggar får det, men jag är supertaggad! Så, idag blir det ett kort inlägg och så ska jag börja "plugga" på och planera bokmässan!

Imorgon kommer det en recension och sedan kommer jag att tors-sön blogga om bokmässan och saker som jag upplevt! Jag kan redan nu avslöja att jag efter mässan kommer att ha iaf en tävling med tre helt nya, signerade böcker i potten! Förhoppningsvis blir det mycket fler roligheter efter det också!



Vilka ska dit och är det någon som har lust att träffas och ta en fika eller något? Skriv en kommentar eller skicka ett mail!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar